کاظمی: بازگشت حجاج خراسان‌شمالی از دوشنبه آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 12:36
بجنورد- مدیر حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: بازگشت حجاج استان از عصر دوشنبه آغاز می‌شود و ۴۹۲ زائر اعزامی در سلامت کامل به سر می‌برند.

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز بازگشت حجاج خراسان‌شمالی خبر داد و اظهار کرد: تمامی زائران استان پس از انجام اعمال حج و حضور در عرفات و منا، در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی افزود: حجاج خراسان‌شمالی پس از رمی جمرات در روز جمعه گذشته به مکه مکرمه بازگشتند و ادامه اعمال خود را طی روزهای اخیر در سرزمین وحی انجام داده‌اند.

مدیر حج و زیارت خراسان‌شمالی با اشاره به اعزام ۴۹۲ زائر استان در قالب چهار کاروان، گفت: امسال سه کاروان شیعه و یک کاروان اهل سنت از استان به سرزمین وحی اعزام شدند و خوشبختانه مشکل خاص بهداشتی یا درمانی برای زائران گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: نخستین پرواز بازگشت حجاج استان عصر امروز وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد می‌شود و آخرین پرواز نیز بامداد ۱۶ خرداد انجام خواهد شد.

کاظمی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در صورت بروز شرایط پیش‌بینی‌نشده، امکان بازگشت زمینی زائران نیز فراهم شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.