علی‌آباد خنک‌ترین و آق‌قلا گرم‌ترین شهر گلستان شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 12:22
گرگان- بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، علی‌آبادکتول با ۱۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهرستان و آق‌قلا با ۳۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه گلستان در شبانه‌روز گذشته ثبت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تازه‌ترین گزارش ایستگاه‌های هواشناسی گلستان نشان می‌دهد که علی‌آبادکتول با ثبت دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد، خنک‌ترین شهرستان استان در صبح امروز بوده است.

همچنین کمینه دمای ثبت‌شده در پارک ملی گلستان به ۱۴ درجه سانتی‌گراد رسید که از خنک‌ترین نقاط استان به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، آق‌قلا با ثبت ۳۹ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین شهرستان گلستان در شبانه‌روز گذشته بوده است.

دمای هوای گرگان نیز صبح امروز دوشنبه به ۱۸ درجه سانتی‌گراد رسید و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای مرکز استان در طول روز به ۳۲ درجه سانتی‌گراد برسد.

بررسی دمای حداقل ایستگاه‌های هواشناسی استان در صبح امروز دوشنبه نشان می‌دهد که آق‌قلا، اینچه‌برون، گنبدکاووس و هاشم‌آباد دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد را ثبت کرده‌اند.

همچنین بندرگز، بندرترکمن، مراوه‌تپه و مینودشت با ۲۰ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین کمینه دمای صبحگاهی استان را به خود اختصاص دادند.

کردکوی، کارکنده، دلند و کلاله نیز با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد در زمره مناطق معتدل استان قرار گرفتند.

بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، روند افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط گلستان طی ساعات روز ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.