نصف تیم ملی والیبال به برزیل رسید

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:43
گروه نخست تیم ملی والیبال مردان ایران برای برگزاری اردوی برون مرزی و حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها وارد برزیلیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶ در گروه مردان از ۲۰ خرداد تا ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود که تیم ملی ایران هفته نخست در برزیل، هفته دوم در فرانسه و هفته سوم در صربستان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

گروه نخست مردان والیبال ایران که صبح روز شنبه نهم خرداد تهران را به مقصد برزیل ترک کرده بود، ساعت ۲۲ امشب به وقت تهران وارد برزیلیا شد تا پس از استراحت کوتاهی اردوی یک هفته ای خود را پیش از شروع مسابقات در این کشور آغاز کند.

گروه دوم تیم ملی والیبال ایران نیز که به دلیل انتخاب لحظه آخری با ۲۴ ساعت تاخیر راهی برزیل شد، فردا شب به این اردو ملحق خواهند شد.

مرتضی شریفی (کاپیتان)، عرشیا به‌نژاد، عمران کوکجیلی، علی حاجی‌پور، پویا آریاخواه، امیرمحمدگل‌زاده، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق پرست، امیرحسین اسفندیار، محمد ولی زاده، یوسف کاظمی، سید عیسی ناصری، آرمین قلیچ نیازی، محمدرضا حضرت پور و حسین حاجی‌کلاته بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در این اردو و هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.