ببینید| سرمربی تیم ملی ووشو بانوان: همه ما منتقم خون پدر هستیم

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:25
سرمربی تیم ملی ووشو بانوان تاکید کرد که همه ما منتقم و گوش به فرمان پدر هستیم.

مریم هاشمی، سرمربی تیم ملی ساندا بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حرکت نمادین به دست گرفتن اسلحه در تجمات مردمی شبانه اظهار داشت: همه ما جوانان ایران حامی ولایت و رهبری و منتقم خون و گوش به فرمان پدر هستیم. ما میدان را خالی نخواهیم کرد؛ چرا که اگر میدان خالی شود چه بسا شیطان همانند چند وقت گذشته که شیطنتی را رقم بزند و باعث اتفاقات بدی در کشور شود.

وی تصریح کرد: این بار دست شیاطین، اهریمن و صهیونیست‌ها را کوتاه خواهیم کرد. به یاری خدا همه در رکاب سیدمجتبی هستیم و تا پای جان برای ایران خواهیم بود. 

ووشو , ووشو ایران , مریم هاشمی ,

سرمربی تیم ملی ووشو در مورد شرایط تیم ووشو بانوان گفت: دومین مرحله اردوهای تیم بانوان در حال به پایان رسیدن است. رقابت‌های درون اردویی نیز 13 خرداد ماه بین دو نفر اصلی برگزار می‌شود. مرحله نهایی انتخابی نیز 18 خرداد ماه برگزار خواهد شد تا نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی ناگویا مشخص شوند. 

هاشمی در مورد حضور ملی‌پوشان در مسابقات جام اتحاد شانگهای عنوان کرد: این رقابت‌ها تیرماه و قبل از بازی‌های آسیایی ناگویا در چین برگزار خواهد شد. این رویداد می‌تواند محک مناسبی برای ما پیش از بازی‌های آسیایی باشد تا در نهایت منجر به افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی شود. 

فیلم صحبت‌های مریم هاشمی، سرمربی تیم ملی تالو را در زیر ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/ 

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.