مس در والیبال دو بمب منفجر کرد

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 09:08
مس رفسنجان با جذب دو ملی‌پوش، خود را به جمع مدعیان فصل آینده لیگ برتر نزدیک‌تر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نقل‌وانتقالات والیبال باشگاهی ایران، برخلاف بسیاری از لیگ‌های معتبر جهان، همچنان کم‌رونق دنبال می‌شود. با این حال، باشگاه مس رفسنجان سرانجام با دو خرید بزرگ، توجهات را به خود جلب کرد.

بنابر اعلام باشگاه والیبال مس رفسنجان، یوسف کاظمی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران و بازیکن سابق شهداب یزد، و محمدرضا حضرت‌پور، لیبرو تیم ملی و بازیکن سابق شهرداری ارومیه، به این تیم پیوسته‌اند. این دو ملی‌پوش هم‌اکنون همراه تیم ملی ایران در برزیل حضور دارند و خود را برای هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال آماده می‌کنند.

2456242
2456243

تیم مس رفسنجان که در فصل‌های گذشته معمولاً در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات وارد بازار می‌شد، این بار با بودجه‌ای مناسب و برنامه‌ریزی زودهنگام فعالیت خود را آغاز کرده و موفق شده دو تن از ستاره‌های مطرح والیبال ایران را به خدمت بگیرد.

باشگاه مس رفسنجان همچنین قرارداد اسماعیل بادرنگین، سرمربی فصل گذشته خود، را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است تا با حفظ ثبات روی نیمکت و جذب بازیکنان شاخص، به یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر والیبال ایران تبدیل شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.