ترخیص 4000 خودرو از پارکینگ شرکت خودروسازی مدیران خودرو

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 08:43
رئیس حوزه قضایی بروات از ترخیص 4هزار خودرو از پارکینگ شرکت خودروسازی مدیران خودرو با اعمال نظارت قضایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، غلامعباس عظیمی، رئیس حوزه قضایی بخش بروات از ترخیص 4 هزار خودرو از پارکینگ شرکت خودروسازی مدیران خودرو با اعمال نظارت قضایی خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و اجرای طرح نظارت بر فعالیت واحد‌های بزرگ صنعتی، با نظارت دستگاه قضا، مشکلات و موانع بیش از 4 هزار دستگاه از خودرو‌های موجود در پارکینگ شرکت مدیران خودرو مرتفع و جهت تحویل به شهروندان ترخیص شد.

رئیس حوزه قضایی بخش بروات تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضائی، ابهامات، مشکلات و موانع سر راه ترخیص بیش از 4 هزار دستگاه از خودرو‌ها مرتفع و این خودروها جهت تحویل به شهروندان ترخیص و بارگیری شدند.

به گزارش تسنیم، غلامعباس عظیمی، رئیس حوزه قضایی بخش بروات به همراه رئیس گمرک ضمن بازدید میدانی از مجموعه شرکت خودروسازی مدیران، وضعیت تحویل خودروهای تولیدی به شهروندان را بررسی کرد.

انتهای پیام/511/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.