آمریکا به زخمی شدن نظامیانش در پاسخ موشکی ایران به نقض آتش‌بس اعتراف کرد

اقتصادنیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 06:14
اقتصادنیوز: در حالی که ارتش آمریکا مدعی شده بود که حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در کویت را رهگیری کرده است، سی‌بی‌اس امروز یکشنبه به نقل از مقامات آمریکایی از زخمی‌شدن هفت نفر در این حمله خبر می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ سی‌بی‌اس به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که در حملات موشکی ایران در واکنش به نقض آتش‌بس توسط آمریکا، چهار نظامی آمریکایی و سه پیمانکار زخمی‌ شده‌اند، در حالی که ارتش آمریکا مدعی شده بود که موشک بالستیک ایران را رهگیری کرده است.نیروهای مسلح ایران روز پنجشنبه در بیانیه‌ای از حمله موشکی ایران به یک پایگاه هوایی آمریکا خبر داده بود. این حملات در پاسخ به نقض آتش‌بس توسط آمریکا و حمله به بندرعباس انجام شد.

پیش از این بلومبرگ نیز درباره این حمله گزارش داده بود: «حمله ایران با موشک بالستیک به یک پایگاه هوایی کویت، باعث جراحات جزئی چند آمریکایی و آسیب شدید به دو پهپاد MQ-9 ریپر شد.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.