فوت ۲ نفر بر اثر مشکل تنفسی در منطقه کیشون‌بن تالش

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 01:38
تالش - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از وقوع حادثه‌ تنفسی که منجر به فوت ۲ نفر در منطقه کیشون‌بن، محور تالش به سوباتان شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قلی‌زاده اظهار کرد: در ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵، گزارشی مبنی بر بروز مشکل تنفسی برای تعدادی از افراد واقع در منطقه کیشون‌بن، محور تالش به سوباتان، از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال احمر استان گیلان دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات چوبر به محل حادثه اعزام شد و اقدامات لازم جهت ارزیابی و بررسی وضعیت حادثه‌دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پایان عملیات گفت: متأسفانه این حادثه منجر به جان باختن دو نفر شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول و تحویل افراد فوت‌شده به عوامل ذی‌ربط، عملیات امدادی خاتمه یافت.

قلی‌زاده ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی در اماکن اقامتی و فضاهای بسته، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه شرایط اضطراری، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۲ هلال احمر اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.