تداوم ورود غیرقانونی ارتش رژیم صهیونیستی به سوریه

مشرق نیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 18:37
ارتش رژیم اشغالگر در ادامه ورود غیرقانونی خود به جنوب سوریه، این بار به منطقه‌ای در حوض الیرموک واقع در حومه غربی درعا نفوذ کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، روز گذشته (شنبه) چهار خودرو به منطقه‌ای در حدفاصل بین روستاهای «معریه» و «العارضه» در منطقه حوض الیرموک (غرب درعا) نفوذ کرد.

دیروز همچنین شاهد یورش و هجوم یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از سه خودرو حامل نظامیان و تجهیزات به حومه جنوبی «قنیطره» نزدیک مرز با بلندی‌های جولان اشغالی سوریه بودیم. هم‌چنین یک یگان ارتش رژیم اشغالگر متشکل از سه خودروی نظامی وارد جنوب قنیطره واقع در جنوب سوریه شده و با عبور از شهر «کودنه» و روستای «الاصبه»، به عمق خاک سوریه نفوذ کرد.

از زمان سقوط دولت بشار اسد در سوریه در آذر ۱۴۰۳، رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از خلأ امنیتی موجود در این کشور، همه تأسیسات دفاعی سنگین و هواپیماهای جنگی این کشور در قنیطره را بمباران کرد.

پس از قنیطره، استان درعا از جمله مناطق جنوب سوریه محسوب می شود که بیش از سایر استان‌ها در معرض تجاوزات هوایی و حملات زمینی و توپخانه‌ای، ارتش رژیم اشغالگر قرار گرفته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.