فرمانده انتظامی کردستان به مطالبات مردمی در سامانه ۱۹۷ رسیدگی می‌کند

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 10:44
سنندج- فرمانده انتظامی استان کردستان روز دوشنبه با حضور در دفتر نظارت همگانی پلیس، به‌صورت مستقیم و چهره‌به‌چهره پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تقویت ارتباط مستقیم پلیس با مردم و رسیدگی به مطالبات شهروندان، جلسه ارتباط مردمی فرمانده انتظامی استان کردستان در دفتر نظارت همگانی پلیس برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی استان، این دیدار مردمی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۱ خردادماه با حضور سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی کردستان و جمعی از معاونان، رؤسای پلیس و مسئولان انتظامی استان برگزار خواهد شد.

در این برنامه، شهروندان می‌توانند مسائل، درخواست‌ها، پیشنهادها و مطالبات خود در حوزه‌های مختلف انتظامی را به‌صورت مستقیم با فرمانده انتظامی استان و مسئولان مربوطه مطرح کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت نوبت و حضور در این دیدار می‌توانند به دفتر نظارت همگانی پلیس کردستان واقع در خیابان فلسطین (ژاندارمری سابق)، روبه‌روی فرمانداری، جنب کلانتری ۱۳ مراجعه کرده یا از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.