زوج خط دفاعی تیم ملی دست نخورده ماند!

ورزش سه جمعه 08 خرداد 1405 - 18:19
دو مدافع میانی تیم ملی ایران در رقابت‌های درون گروهی به بازی تدارکاتی رسمی هم رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران پس از سه مسابقه درون گروهی در جریان اردوی آماده‌سازی در تهران و یک بازی داخلی دیگر در آنتالیا بین یکدیگر، امروز در شرایطی به مصاف تیم ملی گامبیا خواهد رفت که امیر قلعه‌نویی از زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و علی نعمتی در قلب خط دفاعی استفاده کرده است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و علی نعمتی که در چهار مسابقه درون تیمی ملی‌پوشان ایران هم‌تیمی بودند، در کنار یکدیگر به میدان رفتند و در تمام چهار مسابقه به برتری رسیدند، امروز هم در دیدار تدارکاتی برابر گامبیا زوج یکدیگر هستند و برای جلوگیری از گلزنی حریف آفریقایی تلاش می‌کنند.

در این بین، علی نعمتی در سومین مسابقه درون گروهی در تهران و به دلیل مصدومیت میلاد محمدی، در پست دفاع چپ به کار گرفته شد، اما دوباره به قلب خط دفاعی برگشت و همراه با حسین کنعانی از ابتدا برابر گامبیا به میدان می‌روند.

حضور ثابت این دو بازیکن در پست دفاع میانی تیم ملی ایران موجب شده تا شجاع خلیل‌زاده دور از ترکیب و روی نیمکت باشد و مشخص شود رقابت جدی بین این نفرات برای حضور در بازی‌های دوستانه و رسمی در جام جهانی 2026 وجود دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.