اجرای طرح ضربتی نظارت در محورهای مشترک خوزستان، بوشهر و لرستان

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 18:00
اهواز- ایرنا - رییس پلیس راه خوزستان از اجرای طرح ضربت مشترک تشدید نظارت در محورهای مشترک خوزستان با استان های بوشهر و لرستان خبر داد.

سرهنگ سعید حسنوند، جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هدف اصلی این طرح، شناسایی و برخورد قاطع با رانندگان مرتکب تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، حرکت مارپیچ، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی، با هدف افزایش ضریب ایمنی راه‌های برون‌شهری، به‌ویژه مسیرهای بین‌استانی است.

وی گفت: در این طرح که با حضور مشترک بیش از ۴۰ گشت خودرویی صورت گرفت، ۲۶ واحد گشت از خوزستان حضور داشتند که ضمن اعمال قانون برای سه هزار و ۳۶۸ خودرو، تعداد ۲۱۲ دستگاه خودروی متخلف را روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ حسنوند ضمن توصیه و دعوت از کاربران ترافیکی راه‌های برون‌شهری به رعایت مقررات رانندگی، ادامه داد: این طرح به‌صورت مستمر و مشترک با استان‌های همجوار اجرا می‌شود و مرتکبان رفتارهای پرخطر در رانندگی، علاوه بر اعمال قانون سنگین، با اقدامات بازدارنده‌ای همچون توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ مواجه خواهند شد.

به گزارش ایرنا، ماه گذشته ۱۰ نفر در محورهای آغاجاری و بهبهان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.