به گزارش همشهریآنلاین، نیویورک تایمز نوشت: امریکا امروز خود را در حال مذاکره با «همان نظامی که گفته میشد جنگ آن را سرنگون کرده است» میبیند، و هدف از این مذاکرات بازگشایی تنگه هرمز و پایان دادن به برنامه هستهای که دولت آمریکا قبلاً تأکید کرده بود که «آن را به طور کامل نابود کرده است».
به نظر شما اعتراف صریح نیویورک تایمز به این تناقض بزرگ، نشاندهنده از دست رفتن هژمونی آمریکا در منطقه است؟ آیا واشنگتن میتواند بدون دادن امتیازات بزرگ، تغییری در وضعیت تنگه هرمز ایجاد کند؟ نظرات و تحلیلهای خود را در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید.











