همکاری سازمان ایدرو برای نوسازی خطوط تولید فولاد آتیه خوزستان

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 19:31
اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت طرح و برنامه اداره کل صمت خوزستان گفت: مقرر شد با همکاری سازمان ایدرو، پیگیری‌های لازم برای تخصیص منابع و تسهیل فرآیندهای نوسازی ماشین‌آلات و خطوط تولید فولاد آتیه استان که در جنگ تحمیلی سوم آسیب دید، انجام شود.

مهراب عبداللهی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طبق رایزنی که با معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) انجام شد، جزئیات فنی و اعتباری مربوط به طرح‌های توسعه‌ای فولاد آتیه و موارد مشابه مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: چالش‌های موجود این شرکت، زیرساخت‌های مورد نیاز و راهکارهای عملیاتی برای ارتقای توان تولیدی این مجموعه با سازمان ایدرو مورد بررسی قرار گرفته است.

سرپرست معاونت طرح و برنامه اداره کل صمت خوزستان با تاکید بر اهمیت استراتژیک صنایع فولادی در اقتصاد استان و کشور اظهار کرد: فولاد آتیه یکی از طرح‌های کلیدی منطقه است که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار و زنجیره ارزش فولاد ایفا می‌کند. اولویت اصلی ما در حال حاضر، شناسایی گلوگاه‌های تولید و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی برای به حداکثر رساندن راندمان این واحد صنعتی است.

عبداللهی افزود: تدوین یک نقشه راه عملیاتی برای تسریع در اجرای طرح توسعه‌ای فولاد آتیه و رفع موانع اداری و اجرایی آن با سازمان ایدرو مورد توافق قرار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن، شاهد افزایش محسوس ظرفیت تولید و ارتقای جایگاه این واحد در بازارهای داخلی و صادراتی باشیم.

به گزارش ایرنا، فولاد آتیه مستقر در شهرک صنعتی شماره پنج اهواز، در جنگ تحمیلی سوم مورد اصابت پرتابه قرار گرفت و آسیب دید.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.