دومین جشنواره توت سفید در هوراند برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 11:43
هوراند- فرماندار هوراند گفت: دومین جشنواره توت این شهرستان ۲۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ابراهیمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره توت با تاکید بر جایگاه ویژه شهرستان هوراند در حوزه کشاورزی اظهار کرد: با عنایت به اینکه هوراند رتبه نخست تولید محصول توت سفید در سطح استان آذربایجان‌شرقی را داراست برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری دومین دوره جشنواره توت در تاریخ ۲۱ خردادماه امسال صورت گرفته است.

فرماندار هوراند با اشاره به اهمیت راهبردی این رویداد در توسعه منطقه تصریح کرد: برگزاری جشنواره توت نه تنها محملی برای معرفی محصول استراتژیک منطقه است بلکه بستری کارآمد جهت شناسایی، معرفی و بهره‌برداری از سایر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه شهرستان در حوزه‌های گردشگری و اقتصادی به شمار می‌رود.

ابراهیمی افزود: بهره‌گیری از فرصت برگزاری این جشنواره می‌تواند ضمن ارتقای برند تجاری محصول توت هوراند گام موثری در حمایت از باغداران، جذب سرمایه‌گذاران و در نهایت تقویت معیشت و اقتصاد جوامع محلی منطقه ایفا نماید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.