حادثه تصادف برای نماینده مردم اراک/ وضعیت مساعد و از بیمارستان ترخیص شد

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 11:15
اراک - ایرنا - نادرقلی ابراهیمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی که شب گذشته (چهارشنبه) بر اثر حادثه تصادف به بیمارستان منتقل شده بود، ترخیص شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب، نادرقلی ابراهیمی شب گذشته (چهارشنبه) عازم شهر ساروق و روستای اسفندان برای حضور در تجمعات شبانه مردم این مناطق بود که خودروی آن در جاده اراک_فرمهین دچار سانحه رانندگی شد.

بر پایه این گزارش، وضعیت سلامت عمومی دکتر ابراهیمی و همراهان کاملا مساعد است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.