پاسخ سپاه به تعرض آمریکا علیه بندرعباس با شلیک به مبدأ تجاوز

شمال نیوز پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 10:39
درپی تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به حاشیه فرودگاه بندرعباس،سپاه پایگاه هوایی آمریکایی را هدف قرار داد.

به گزارش شمال نیوز، روابط عمومی سپاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه‌ای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابه‌های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی به عنوان مبدا تجاوز، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.

متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین
فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم

به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه ای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابه های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.

این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطع تر خواهد بود.

مسئولیت عواقب آن با متجاوز است.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.