پیام تبریک رییس جامعه مدرسین به محمد باقر قالیباف

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 17:51
قم- ایرنا- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی انتخاب مجدد محمد باقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در پیام آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری که نسخه‌ای از آن عصر چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است: همراهی و همدلی جنابعالی با سایر قوا در تمشیت امور کشور و پیگیری مجدانه حقوق مردم به خصوص نسبت به امر معیشت آنان و مهار تورم و مبارزه با گرانی و گرانفروشی از جمله موضوعات مهمی است که امیدوارم در تحقق آن همچون گذشته موفق و مؤید باشید.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه در سومین سال دوره دوازدهم فعالیت مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه چهارم خردادماه با حضور حداکثر نمایندگان برگزار و محمدباقر قالیباف نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای سومین سال پیاپی در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در جایگاه خود ابقاء شد.

در این انتخابات، قالیباف ۲۳۵ رای از ۲۷۱ آرای ماخوذه را کسب کرد.

قالیباف در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز به مدت چهار سال ریاست مجلس را بر عهده داشت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.