جمع‌آوری ۸۵ انشعاب غیر مجاز برق در قم

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 09:58
قم - ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: با اجرای مانور مهتاب در این استان، ۸۵ مورد برق غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شرکت توزیع برق قم ، امید رفیعی در گفت و گویی افزود: همچنین بیش از ۴۰۰ متر کابل غیرمجاز نیز کشف و جمع‌آوری شد که این اقدام نقش مهمی در جلوگیری از تضییع حقوق عمومی و کاهش بار غیرمتعارف شبکه برق دارد.

وی اظهار داشت: مانور سراسری مهتاب با حضور ۳۸ نفر از نیروهای عملیاتی در قالب ۱۹ تیم اجرایی در مناطق مختلف استان برگزار شد و اقدامات گسترده‌ای در حوزه شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز، پایش شبکه و ساماندهی انشعابات انجام گرفت.

وی همچنین از واگذاری ۷۳ انشعاب جدید ویژه مشتریان در انتظار نصب کنتور در قالب اجرای این مانور خبر داد و بیان کرد: در راستای ارتقای دقت اندازه‌گیری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تست و بازرسی ۱۹۷ مورد لوازم اندازه‌گیری مشترکین و تعویض ۴۰ کنتور معیوب انجام شد.

رفیعی با اشاره به شناسایی مناطق آلوده به دست‌کاری کنتور در سطح استان، تصریح کرد: مقابله با تخلفات حوزه انرژی و برق‌های غیرمجاز از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای توزیع عادلانه انرژی و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین است.

وی با تأکید بر اهمیت مشارکت مردمی در موفقیت این طرح خاطرنشان کرد: اجرای طرح مهتاب گامی مؤثر در جهت تامین برق پایدار و عادلانه به شمار می‌رود و همراهی شهروندان در رعایت الگوی مصرف و گزارش تخلفات احتمالی، نقش مهمی در پایداری شبکه برق و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی خواهد داشت.

جمع‌آوری ۸۵ انشعاب غیرمجاز برق در قم

مانور سراسری مهتاب با هدف برقراری عدالت در توزیع انرژی به اجرا در آمد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.