برپایی نمایشگاه عکس ایستاده در غبار در کرمانشاه

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:32
کرمانشاه- ایرنا- نمایشگاه عکس آثار تاریخی آسیب دیده کشور در جنگ تحمیلی سوم با عنوان «ایستاده در غبار» به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی در شهر کرمانشاه برپا شد.

به‌گزارش ایرنا، همزمان با هفته میراث‌فرهنگی نمایشگاه عکس آثار تاریخی آسیب دیده کشور در جنگ تحمیلی رمضان با عنوان «ایستاده در غبار» در حاشیه همایش بزرگ روابط‌عمومی‌های استان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برپا شد.

کیومرث اعظمی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این خصوص گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی شامل ۲۵ قاب تصویر از تخریب و آسیب آثار تاریخی شاخص کشور و کرمانشاه در اثر حملات دشمن آمریکایی _ صهیونیستی در جنگ تحمیلی رمضان برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه گوشه‌ای از جنایات فرهنگی دشمن آمریکایی- صهیونیستی را به نمایش کشیده و چهره پنهان و ضد ایرانی آن‌ها را نشان می‌دهد.

نمایشگاه عکس ایستاده در غبار در کرمانشاه برپا شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه ۱۰۰ بنای تاریخی کشور در جنگ اخیر آسیب دیده‌اند، گفت: در جنگ رمضان ۵ اثر تاریخی کرمانشاه از جمله تکیه بیگلربیگی، خانه سوری، مسجد شازده، دبیرستان کزازی و خانه شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی دچار آسیب و تخریب شدند.

اعظمی در خاتمه گفت: این نمایشگاه با انتقال به تکیه معاون الملک به مدت یک هفته نیز در این بنای تاریخی برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.