ضربه به قاچاقچیان سوخت در کهنوج؛ کشف انبار دپو و توقیف خودروهای متخلف

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:44
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهنوج از اجرای گشت مشترک نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان حوزه سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ماشاالله شهابی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهنوج از اجرای گشت مشترک نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان حوزه سوخت خبر داد و اظهار کرد: در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی و ساماندهی روند توزیع سوخت، امروز شنبه 2 خردادماه، گشت مشترک ویژه‌ای با حضور دادستان  شهرستان، معاون شرکت نفت، جانشین ستاد فرماندهی انتظامی و رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

وی افزود: در این عملیات ضربتی که با هدف پایش دقیق روند توزیع سوخت در جایگاه‌ها و جمع‌آوری بنزین‌فروش‌های غیرمجاز سطح شهر انجام شد، یک انبار دپوی سوخت قاچاق شناسایی و مقادیر قابل توجهی سوخت از آن کشف و ضبط گردید.

شهابی در ادامه تصریح کرد: همچنین در جریان این بازرسی‌ها، مأموران موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو پارس را که در حال حمل سوخت قاچاق بود، شناسایی و توقیف کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهنوج در پایان خاطرنشان کرد: این‌گونه نظارت‌ها و گشت‌های مشترک با قاطعیت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفان و اخلالگران در شبکه توزیع سوخت، بدون هیچ‌گونه اغماضی و بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/511/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.