تحول در نظام اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی در یک سال گذشته

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 10:48
بیرجند- معاون روابط عمومی، تشریفات و بین الملل استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های گسترده یک سال گذشته، از تحولات بنیادین در نظام اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد درمحمدی صبح شنبه در همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: در یک سال گذشته اتفاقات مهم و تلخی چون جنگ دوازده روزه، جنگ رمضان و شهادت رهبر شهید انقلاب و فرماندهان ایران زمین داشتیم.

معاون روابط عمومی، تشریفات و بین الملل استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های حوزه روابط عمومی در پنج شاخص کلیدی دسته‌بندی و ارزیابی شده است، بیان کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها بر مبنای عدالت و با هدف ارتقای کیفی فعالیت‌ها صورت گرفته است.

برگزاری دوره‌های تخصصی برای نخستین بار

درمحمدی برگزاری ۶ دوره تخصصی روابط عمومی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی را از اقدامات مهم سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: برای نخستین بار در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی، به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد. همچنین با هدف یکسان‌سازی فرآیندها و خروج از سلیقه‌گرایی در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها، استانداردهای واحدی تدوین و ابلاغ شد.

معاون روابط عمومی، تشریفات و بین الملل استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر برگزاری ۲۹ جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، بیان کرد: با تدبیر و دستور استاندار، انتقال جلسات شورای اطلاع‌رسانی به سطح شهرستان‌ها، بازخوردهای بسیار مثبت و بی‌نظیری در پی داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.