روسیه: مسئله ایران فقط از مسیر دیپلماسی و توجه به منافع تهران ممکن است

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 13:22
روسیه اعلام کرد که مسئله ایران فقط از مسیر دیپلماسی و توجه به منافع تهران ممکن است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد مسئله ایران تنها از طریق کانال‌های دیپلماتیک که منافع ایران را در نظر می‌گیرند، قابل حل است.

روز گذشته نیز ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و همتای چینی، شی جین‌پینگ در بیانیه‌ای مشترک حملات نظامی آمریکا و اسرائیل به ایران را محکوم کرده بودند.

روسیه و چین در این بیانیه مشترک حملات نظامی ایالات متحده و اسرائیل به ایران را ناقض حقوق بین‌الملل و اصول اساسی روابط بین‌الملل دانستند که به‌طورجدی ثبات در خاورمیانه را تضعیف می‌کند.

روسیه و چین بر ضرورت بازگشت هرچه سریع‌تر طرف‌های درگیر در این مناقشه به گفتگو و مذاکرات با هدف جلوگیری از گسترش دامنه درگیری، تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.