امتحانات این دانشگاه حضوری شد

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام‌نور حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مهر، براساس اعلام سعید مظلومیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، آزمون های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵_۱۴۰۴ دانشگاه پیام‌نور از روز شنبه ۱۶ خرداد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

پیش از این معاون آموزشی وزارت علوم، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها اعلام کرده بود: شرایط به‌صورت مستمر در حال تغییر است. تصمیم‌گیری‌ها متناسب با وضعیت پیش رو اتخاذ می‌شود. بر این اساس هنوز تصمیم نهایی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان اتخاذ نشده است.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.