خبر مهم برای مشترکان تهرانی/ قطع برق از خردادماه جدی شد

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:41
با نزدیک شدن به فصل گرما، تصمیمات جدیدی برای نحوه توزیع برق در پایتخت اتخاذ شده است که از ابتدای خردادماه اجرایی می‌شود؛ طرحی که می‌تواند روال عادی مصرف را برای بخشی از شهروندان و ادارات تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامبیز ناظریان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ- با بیان این که بیش از ۷۰ درصد تهرانی‌ها الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق، قدردانی کرد.

ایسنا نوشت: وی با یادآوری این که در فصل گرما میزان مصرف برق به دلیل استفاده از سامانه‌های سرمایشی افزایش قابل ملاحظه‌ای دارد حفظ پایداری شبکه برق را وابسته به همراهی و همکاری شهروندان دانست و تصریح کرد: در راستای حفظ عدالت در فرآیند توزیع انرژی، مشترکان بسیار پرمصرف برق در شهر تهران از ابتدای خردادماه با اعمال محدودیت در مصرف برق از طریق سامانه‌های هوشمند و پایش‌های میدانی مواجه خواهند شد.

ناظریان همچنین با بیان نقش ۱۲ درصدی مشترکان اداری در مصرف برق پایتخت از آغاز اجرای طرح پایش لحظه‌ی مصرف برق ادارات به منظور اطمینان از اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بخش اداری خبر داد و گفت: ادارات در صورت عدم رعایت ابلاغیه هیات وزیران با قطع برق مواجه خواهند شد.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.