ماجرای صدای شلیک و سقوط پرتابه در اندیمشک

پارسینه سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:40
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: به دلیل سقوط پرتابه، چهار نفر از شهروندان اندیمشک دچار مجروحیت شدند.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: صدای شلیک های امروز در آسمان اندیمشک به دلیل تست پدافند هوایی است لذا مردم نگران نباشند.

وی همچنین گفت: به دلیل سقوط پرتابه در منطقه مسکونی، چهار شهروند مجروح که خوشبختانه در شرایط مناسب و پایدار قرار دارند و هم اکنون در مراکز درمانی به وضعیت آنان رسیدگی می شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در پایان گفت: با هوشیاری نیروهای مسلح و مدیریت استان، شرایط کاملا تحت کنترل و موضوعات ضروری در زمان لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.