استقرار مرکز انتقال خون دغدغه مهدیشهرها؛ افتتاح این مرکز در دست پیگیری

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:57
مهدیشهر- فرماندار مهدیشهر استقرار مرکز انتقال خون را از جمله دغدغه‌های مردم این شهرستان دانست و گفت: افتتاح زودهنگام این مرکز در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خداداد ظهر سه شنبه در دیدار با با دکتر امیدیان مدیرکل انتقال خون استان سمنان به میزبانی دفتر فرماندار به تعداد بالای مراجعان از مهدیشهر به مرکز انتقال خون سمنان خبر داد و بیان کرد: مهدیشهری ها در اهدای خون همواره پیشقدم و پیشگام و در زمره بهترین ها هستند.

وی با تاکید به اینکه مراجعه مردم به مرکز انتقال خون سمنان مشکلاتی را برای شهروندان مهدیشهری ایجاد کرده است، افزود: این مهم می طلبد تا این شهرستان دارای پایگاه مستقل از مرکز استان شود.

فرماندار مهدیشهر به اهمیت استقرار انتقال خون در این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: فرمانداری مهدیشهر در این خصوص پیگیری لازم را انجام و مقدمات کار فراهم شده است.

خداداد از افتتاح واحد انتقال خون شهرستان طی روزهای آینده ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: با استقرار این مرکز و توسعه خدمات راحتی مراجعان هر سه شهر شهرستان فراهم می شود.

وی با تاکید به اینکه این واحد با استانداردهای ویژه انتقال خون به بهره برداری خواهد رسید، افزود: با مشارکت خیران در آینده قطعا خدمات گسترده تری در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.