اهدای خون کوهنوردان و جمعی از ورزشکاران اهل بندرلنگه

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 09:38
بندرلنگه- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه گفت: جمعی از ورزشکاران و اعضای هیئت کوهنوردی بندرلنگه با حضور در مرکز انتقال خون، در اقدامی انسان‌دوستانه خون اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رها صابری در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان، استمرار این حرکت ارزشمند طی بیش از یک دهه را قابل تحسین خواند و بر ضرورت توسعه فرهنگ اهدای خون در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به سابقه طولانی اجرای این برنامه، اظهار داشت: هیئت کوهنوردی همواره تلاش کرده علاوه بر فعالیت‌های ورزشی، در برنامه‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه نیز نقش مؤثری داشته باشد.

صابری افزود: این سنت نیکو هر سال با مشارکت خوب اعضا ادامه پیدا کرده و اهدای خون توسط ورزشکاران کوهنورد، نشان می‌دهد که ورزش تنها به فعالیت‌های جسمانی محدود نمی‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.