جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 15:37
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران از انسداد مسیر شمال به جنوب محور چالوس و یکطرفه شدن این محور خبر داد.

علی صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به یکطرفه شدن جاده کندوان و آزادراه تهران شمال افزود: هموطنان می توانند برای تردد از محورهای هراز و فیروزکوه استفاده کنند.

وی در خصوص وضعیت ترافیک در سایر محورهای استان توضیح داد: در محور هراز ترافیک در هر دو مسیر سنگین است. همچنین در محور کرج – چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده پل زنگوله تا سیاه بسشه نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

صادقی با اشاره به محور سوادکوه اظهار داشت: در محدوده شهری، پل سفید و زیرآب، ترافیک نیمه سنگین و گاهی سنگین است.

سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران در پایان خاطرنشان کرد: از لحاظ شرایط آب و هوایی در محورهای مواصلاتی استان هیچگونه پدیده خاصی مشاهده نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.