یونسی: کمربندی شمالی ساری تکمیل شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 15:23
ساری- استاندار مازندران بر لزوم تسریع در تکمیل کمربندی شمالی ساری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه پیگیری پروژه کمربندی شمالی (عالیواک به جاده جویبار) خواستار رفع سریع موانع و تسریع در اجرای این طرح عمرانی شد.

یونسی در این نشست ضمن شنیدن گزارش دستگاههای مربوطه، اظهار داشت: این پروژه جزو اولویتهای اصلی دولت در مرکز استان محسوب میشود و باید با تخصیص منابع مناسب و هماهنگی کامل میان نهادها، هرچه زودتر به بهرهبرداری برسد.

بهروز اسنکدرنیا سرپرست فرمانداری ساری نیز با اشاره به نقش راهبردی کمربندی شمالی در کاهش ترافیک و ارتقای ایمنی تردد، گفت: رفع موانع این پروژه بهطور ویژه در دستور کار فرمانداری قرار دارد و با پشتیبانی استاندار، مصمم به تکمیل و افتتاح سریع آن هستیم.

گفتنی است در پایان این جلسه، مصوباتی برای رفع موانع پیشرو و شتاببخشی به اجرای پروژه اتخاذ شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.