۲۵۰۰ مگاوات نیروگاه جدید تا دوماه آینده وارد مدار می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:05
رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق گفت: در تلاشیم طی یک برنامه فشرده در ۶۰ روز آینده ۲۵۰۰ مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن طرزطلب، رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ سایت نیروگاه تجدیدپذیر در کشور وجود دارد که هر روز هم به این تعداد اضافه می‌شود، تصریح کرد: این به‌معنی نیاز گسترده و بازار بزرگی است که در زمینه تجهیزات و از جمله ترانس به وجود آمده است، همچنین در حوزه ساخت نیروگاه‌های بادی نیز در منطقه شرقی کشور در حال توسعه برنامه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه رفع نیازهای نیروگاه‌های خورشیدی به ترانس باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: پروژه‌های بسیار زیادی در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی و بادی در کشور باز شده است، اما نیازمندی‌های حوزه ترانس، کابل و... نیز وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.