وزیر آموزش و پرورش وارد هرمزگان شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 17:44
میناب- «علیرضا کاظمی»، وزیر آموزش و پرورش در سفری کاری وارد بندرعباس و راهی میناب در استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه «علیرضا کاظمی» با استقبال رسمی محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، وارد شهر بندرعباس شد و بلافاصله راهی شهرستان میناب شد.

بازدید از مدرسه شجره طیبه که در حمله جنایتکارانه رژیم آمریکا مورد هدف قرار گرفت و تخریب شد و بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز و معلم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اولین برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

کاظمی در جریان این سفر، عملیات احداث دو مدرسه جدید را در محوطه مجتمع آموزشی شجره طیبه کلنگ‌زنی خواهد کرد.
شرکت در مراسم یادواره شهدای مدرسه شجره طیبه و بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در میناب اعلام شده است.

گزارش‌های تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.