خبر خوش معاون پزشکیان درباره اینترنت بین‌الملل

اقتصادنیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 17:29
اقتصادنیوز: معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور درباره اتصال اینترنت بین الملل یک خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی طباطبایی گفت: دولت قصدی برای دائمی شدن محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل ندارد. محدودیت‌های ایجادشده ناشی از ملاحظات فنی، امنیتی و نظامی بوده است.

وی ادامه داد: دسترسی به اینترنت همانند بسیاری از خدمات عمومی، حق طبیعی شهروندان است و دولت نیز قصد سلب این حق را ندارد، اما در شرایط خاص و اضطراری، مسئله امنیت کشور بر بسیاری از حوزه‌های دیگر تقدم پیدا می‌کند.

به گفته طباطبایی، اینترنت بین الملل حتما وصل می شود. 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.