شناسایی ۷ هزار انشعاب غیرمجاز برق در فارس طی سال ۱۴۰۴

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:56
شیراز- مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق فارس از شناسایی ۷ هزار انشعاب غیرمجاز در این استان طی سال ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ محمدحسین زارعی با اشاه به اینکه انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تجهیزات اندازه‌گیری یکی از معضلات جدی صنعت برق است، گفت: در سال گذشته ۷ هزار انشعاب غیرمجاز و ۷۲۲ دستگاه استخراج رمزدارایی غیرمجاز (ماینر) از ۸۱ مرکزغیرمجاز شناسایی و جمع آوری شدند که این کشفیات تأثیر بسزایی در کاهش مصارف غیرمجاز و تلفات شبکه داشته است.

وی به نقش مهم گزارش های مردمی و همکاران در شناسایی برق‌های غیرمجاز اشاره کرد و ادامه داد: هم استانی هایی که در شناسایی برق‌های غیرمجاز همکاری کنند، مشمول پاداش و مشوق‌های تعیین‌ شده خواهند شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق فارس تصریح کرد: برای حفظ محرمانگی، سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که مشخصات و شماره تماس گزارش‌دهندگان محرمانه باقی می‌ماند و پس از بررسی گزارش‌ها، همکاران شرکت توانیر با گزارش‌دهنده تماس گرفته و پس از دریافت شماره حساب، پاداش مقرر به حساب وی واریز خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.