نشست کمیته مدیریت مشترک طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر برگزار شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:40
بیست‌وششمین نشست کمیته مدیریت مشترک طرح توسعه و افزایش تولید میدان‌های نفتی سپهر و جفیر با حضور نمایندگان شرکت ملی نفت ایران و شرکت متن (کارفرما) و شرکت پیمانکار اصلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، بیست‌وششمین نشست کمیته مدیریت مشترک (JMC) طرح توسعه و افزایش تولید میدان‌های نفتی سپهر و جفیر با حضور اعضای کمیته شامل نمایندگان شرکت ملی نفت ایران و شرکت متن (کارفرما) و شرکت اکتشاف، توسعه و تولید پاسارگاد (پیمانکار اصلی) برگزار و تازه‌ترین وضع پیشرفت فیزیکی و عملیاتی طرح بررسی شد.

عباس گودرزی ارجمند مجری طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از بررسی و تأیید گزارش صورت‌ وضعیت دوره‌ای خبر داد و بیان کرد: اعضای این کمیته بر افزایش تولید نفت میدان‌های سپهر و جفیر به‌منظور دستیابی به تعهدات تولید در سال ۱۴۰۵ تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، در بیست‌وششمین نشست کمیته مدیریت مشترک (JMC) طرح توسعه و افزایش تولید میدان‌های نفتی سپهر و جفیر گزارش کاملی از روند حفاری، وضع تولید و توسعه تأسیسات روسطحی ارائه و عملکرد پیمانکاران در فازهای مختلف پروژه ارزیابی شد، همچنین اعضا به بررسی و تصویب صورت‌های مالی و عملکرد بودجه‌ای این طرح راهبردی پرداختند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.