توقیف اموال ۲۴ عنصر خارج نشین مرتبط با دشمن در هرمزگان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:46
بندرعباس- رئیس کل دادگستری هرمزگان، از اقدامات مقتدرانه دستگاه قضایی در مقابله با عوامل همکاری با دشمن خبر داد و گفت: اموال ۲۴ عنصر خارج نشین مرتبط با دشمن در هرمزگان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی با اشاره به اجرای قوانین مربوطه ، اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار مهم و اثرگذار که در حال حاضر با جدیت دنبال می‌شود، اجرای دقیق قانون تشدید مجازات در حوزه همکاری با دشمن است. بر اساس این قانون، اموال تمامی افرادی که در همکاری با رژیم صهیونیستی و آمریکا مشارکت دارند، توقیف خواهد شد.

قهرمانی افزود: در همین راستا و با پیگیری‌های دقیق اداره کل اطلاعات استان، ۲۴ نفر از عناصر خارج از کشور که با شبکه‌های معاند دشمن همکاری داشته‌اند، شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: اموال این افراد نیز شناسایی و طبق روال قانونی توقیف گردیده است. در میان این افراد، یکی از مهره‌های اصلی که فعالیت‌های اساسی در یکی از شبکه‌های معاند دشمن داشته، شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.