سارق احشام در شهرستان اردل دستگیر شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:53
اردل-فرمانده انتظامی شهرستان اردل از دستگیری یک نفر سارق احشام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بابامیر اظهار کرد: ماموران فرماندهی بخش میانکوه شهرستان موفق شدند در یک عملیات میدانی یک نفر سارق احشام در سطح حوزه را دستگیر و تعداد یک فقره سرقت کشف نمایند.

وی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل بیان داشت: از شهروندان درخواست می‌شود، در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.