بازگشایی مسیر پیچ بن به تنکابن

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:30
قزوین- بخشدار الموت شرقی از بازگشایی محور پیچ‌بن به تنکابن که از آبان ماه سال قبل به علت بارش سنگین برف مسدود شده بود خبر داد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از بازگشایی محور پیچ‌بن به تنکابن خبر داد و گفت: گردنه پیچ بن مرتفع ترین گردنه استان قزوین است که از آبان ماه سال قبل به علت بارش سنگین برف مسدود شده بود و به همت راهداران الموت و تنکابن برف روبی و بازگشایی شد.

وی افزود: این مسیر فاصله ارتباطی بین دو استان را از ۴۸۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر تقلیل می‌دهد و افزایش رضایت مندی اهالی الموت و تنکابن را در پی خواهد داشت و همچنین منجر به توسعه صنعت گردشگری در منطقه خواهد شد.

بخشدار الموت شرقی عنوان کرد: این مسیر تنها محور مواصلاتی استان قزوین به مازندران است و هر ساله با بارش شدید برف روبرو می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.