رستمی: همه دستگاه‌ها برای ارتقای سرمایه اجتماعی تلاش کنند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:26
بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی باید در راستای حفظ، بهبود و ارتقای سرمایه اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر رستمی پیش از ظهر روز چهارشنبه در نشست هیئت اندیشه‌ورز خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه اجتماعی در همگرایی منطقه‌ای، محلی و ملی نقش بسیار مهمی در حکمرانی ایفا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی باید در راستای حفظ، بهبود و ارتقای سرمایه اجتماعی تلاش کنند.

رستمی افزود: مولفه‌های زیادی بر فرهنگ و سرمایه اجتماعی تأثیر مستقیم دارند.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های سرمایه اجتماعی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: از ظرفیت دانشگاه‌ها و فرهیختگان برای ارتقای شاخص‌ها بهره می‌بریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.