رهایی ۳ گروگان و دستگیری گروگانگیران در خاش

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 10:20
خاش - فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری گروگان‌گیران و رهایی ۳ گروگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نورا صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی گروگانگیری با قصد اخاذی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش بیان کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان خاش موفق شدند با انجام اقدامات تخصصی و شگردهای پلیسی محل نگهداری گروگان ها را شناسایی و در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه ۱نفر از گروگانگیران را دستگیر، ۳نفر از افراد گرو رفته را آزاد نمایند.

وی در پایان با اشاره به اینکه افراد گروگان گرفته شده از شهرستان های مشهد، ایرانشهر و خاش بودند خاطر نشان کرد: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه ۳ تیغه خشاب حاوی مهمات مربوطه، یک جفت پلاک خودروی سرقتی از متهمان کشف و دستگیری سایر گروگانگیران نیز در دستور کار می باشد.
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.