فولاد مورد نیاز خودروسازان به طور کامل عرضه شد

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 10:02
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: جلسات متعددی با خودروسازان داشتیم و مشابه آنچه سال گذشته برای آنها تامین می‌شد را عرضه کردیم، البته برخی خودروسازان اعلام کردند که ذخایر لازم را دارند و تامین بدون خلل در حال انجام است.

سعید زرندی در مصاحبه با خبرنگار تحریریه صنعت و معدن خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای تنظیم بازار عرضه‌های مختلفی را این ماه داشتیم، از ابتدای اردیبهشت ماه ۹ بار عرضه فولاد در بورس کالا داشتیم و خللی در تامین فولاد ایجاد نشده است.

وی گفت: در بررسی‌های انجام شده شاهد این بودیم که انبار‌های بسیاری از کارخانجات بزرگ مصرف کننده فولاد در اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال از فولاد اشباع بودند و ذخایرشان کامل بود.

زرندی افزود: بازسازی مجتمع‌های فولاد آسیب دیده در جنگ با قوت آغاز شده است، بخاطر حملات دشمن، حمل و نقل دچار مشکل شده بود، اما اکنون به اندازه کافی فولاد به بازار تزریق شده و به زودی عرضه‌های جدید خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از ۱۶۰ هزار تن که عرضه کردیم فقط ۹۲ هزار تن تقاضا وجود داشت که این نشان می‌دهد التهاب بازار واقعی نبود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید