خبازی‌های برتر دامغانی آرد مازاد بر سهیمه ماهانه دریافت می کنند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 09:52
دامغان- مدیر جهاد کشاورزی دامغان حمایت از تولید کننده را در راستای کاهش فشار اقتصادی بر مصرف کننده، موثر دانست و گفت: خبازی‌های برتر شهرستان ۱۰ کیسه آرد مازاد بر سهیمه ماهانه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شوکت آبادی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان به میزبانی فرمانداری دامغان از حمایت نانوایی های برتر این شهرستان خبر داد و بیان کرد: هدف این اقدام اهمیت بخشی به نقش نانوایی ها در حفظ آرامش و پایداری اجتماعی است.

وی از تجلیل نانوایی های برتر در دامغان خبر داد و اضافه کرد: رعایت استانداردهای پخت، کیفیت نان، رعایت دقیق وزن چانه، رعایت بهداشت و تکریم مشتریان از مواردی که نانوایی های برتر بر آن اساس انتخاب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی دامغان با اشاره به اینکه به نانوایی های برتر ۱۰ کیسه آرد ترمیمی و مازاد بر سهیمه ماهانه تعلق خواهد گرفت، ادامه داد: نانوایی های پیشرو در ارائه خدمات فوق با اهدای لوح مورد تقدیر واقع شدند.

شوکت آبادی از تلاش نانوایی ها در شرایط جنگی به عنوان مجاهدان جبهه امنیت غذایی یاد کرد و توضیح داد: این نانوایی اجازه ندادند که هیچ خللی در تامین نیازهای اصلی مردم ایجاد شود.

وی با تاکید به اینکه حمایت از تولید کننده کاهش فشار بر مصرف کننده را به همراه دارد، افزود: در کارگروه آرد و نان بر این مهم تاکید و لذت سیاست های تشویقی برای نانوایی ها اتخاذ شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.