بهره‌برداری از ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی استان یزد در دولت چهاردهم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 09:51
یزد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: ابتدای دولت چهاردهم، تعداد ۸۸ پروژه نیمه تمام بهداشتی- درمانی در استان وجود داشت که به تدریج ۶۰ پروژه وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود نوری شادکام در آیین افتتاح بخش قلب و بخش سنگ شکن بیمارستان میید گفت: در ابتدای دولت چهاردهم، تعداد ۸۸ پروژه نیمه تمام بهداشتی- درمانی در استان وجود داشت که به همت خیّرین، نمایندگان استان در مجلس، وزارت بهداشت و مدیران دانشگاه تاکنون، ۳۲ پروژه، تجهیز و بهره‌برداری شده است.

وی افزود: ۲۸ پروژه دیگر هم به تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شود که جمعا ۶۰ پروژه را از مجموع این ۸۸ پروژه، شامل می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.