دستگیری سارق سیم و کابل های برق در قم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 09:32
قم- جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل، تلفن همراه و انبار ساختمانی در سطح استان، موضوع به طور جدی در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات لازم و رصدهای تخصصی، سارق شناسایی و در حین ارتکاب جرم دستگیر و در اظهارات اولیه، متهم به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل با همدستی فردی دیگر اعتراف کرده که پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی همدست وی نیز ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.