اجرای پویش شاهنامه‌خوانی «چو ایران نباشد تن من مباد» در لرستان

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:19
خرم‌آباد - پویش شاهنامه‌خوانی با عنوان «چو ایران نباشد تن من مباد» در لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و در راستای پاسداشت زبان فارسی، رویدادی باهدف تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای در حوزه نقالی، روایتگری و شاهنامه‌خوانی توسط کتابخانه‌های عمومی از ۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در لرستان برگزار می‌شود.

از نقالان، روایتگران و علاقه‌مندان به شاهنامه‌خوانی در استان لرستان دعوت می‌شود، فیلم اجرای خود بر اساس داستان‌ها و حماسه‌های شاهنامه فردوسی را به همراه نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس، شهر/روستا و نام کتابخانه، به نشانی pub_lib@ یا به شماره تماس ۰۹۳۵۸۸۷۷۶۰۲ در پیام‌رسان بله ارسال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.