۶ واحد صنفی متخلف در کوهدشت پلمب شدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:02
کوهدشت - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از پلمب شش واحد صنفی متخلف در شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی در سخنانی اظهار داشت: در جریان گشت مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت، از واحدهای مختلف صنفی، فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و... در سطح این شهرستان با حضور کارکنان تعزیرات و بازرسان دستگاه‌های نظارتی بازدید به عمل آمد.

وی گفت: در این بازرسی‌ها، ضمن بررسی نحوه فعالیت واحدهای صنفی و نظارت بر رعایت قوانین و مقررات، شش واحد متخلف پلمب و برای ۱۱ واحد صنفی نیز پرونده جریمه تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، افزود: این گشت مشترک باهدف ساماندهی بازار، پیشگیری از تخلفات صنفی، صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و برخورد قانونی با متخلفان انجام شد و بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.