اکبر عبدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 22:54
المیرا عبدی فرزند اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه پدرش دچار عارضه قلبی شده جزئیاتی را درباره سلامت جسمانی این بازیگرسینما مطرح کرد.

اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از بیمارستان‌ها بستری شد. المیرا عبدی، فرزند این هنرمند، با تأیید خبر سکته قلبی پدرش، اعلام کرد که وی از پنج روز گذشته تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

المیرا عبدی در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت سلامت جسمانی اکبری گفت: پدرم سکته قلبی کردند و در آی سی یو بستری هستند.

وی افزود: او از پنجشنبه گذشته( پنج روز پیش) در آی سی یو بستری شده است. ایشان در منزل بودند که این اتفاق برایشان افتاد

دختر اکبر عبدی درباره زمان مرخص شدن پدرش گفت: مشخص نیست چه زمانی مرخص می‌شوند.

اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون است که در آثار شاخصی چون «آدم‌برفی»، «اخراجی‌ها» و .. ایفای نقش کرده است.

 
 
 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.