فرماندار دشتی: کشاورزان پای کار تأمین نیازهای مردم هستند

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 21:31
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: با وجود همه سختی‌ها، خسارت‌های ناشی از سیل و بارش تگرگ، کشاورزان اجازه ندادند تأمین محصولات مورد نیاز مردم با مشکل مواجه شود که این اقدام شایسته تجلیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر سه شنبه در بازدید از روند برداشت محصولات جالیزی در منطقه دشت پلنگ اظهار کرد: کشاورزان این منطقه با وجود همه دشواری‌ها و مشکلات موجود، با جدیت پای کار مردم بودند و اجازه ندادند سفره مردم با مشکل مواجه شود که این تلاش‌ها شایسته تقدیر و تشکر است.

وی افزود: سطح زیر کشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی حدود ۸۰۰ هکتار است که امسال به دلیل وقوع سیل و بارش تگرگ، سطح برداشت به حدود ۳۰۰ هکتار کاهش یافته است.

فرماندار دشتی ادامه داد: با وجود این خسارت‌ها، پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار تن محصول از این مزارع برداشت و روانه بازار شود.

مقاتلی با اشاره به جایگاه مهم دشت پلنگ در بخش کشاورزی اظهار کرد: منطقه دشت پلنگ یکی از قطب‌های مهم کشاورزی شهرستان دشتی و استان بوشهر است و نقش مهمی در تأمین بازار و سفره‌های مردم دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.