کنارکوه: حضور مردم در خیابان پشتوانه میدان جنگ و دیپلماسی است

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:29
بوشهر- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم گفت: حضور مردم در خیابان پشتوانه میدان جنگ و دیپلماسی است و باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد کنارکوه سه شنبه شب در جمع مردم روستای حصار شهرستان دیلم گفت: حضور جدی مردم در میدان، همان مطالبه مقام معظم رهبری است و باید تا پایان این جنگ به‌صورت حداکثری در میادین حضور داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم افزود: بخش مهم دیگری از حضور بی‌بدیل مردم در میدان، وجدان درونی و بیدار جامعه ایران اسلامی است؛ مردمی که زورگویی را تحمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری مردم باعث دفع نقشه‌های شوم دشمنان از ابتدا تا امروز شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم همچنین با اشاره به نقش مردم در میدان گفت: خیابان بر مذاکره اثرگذار است و پشتوانه میدان، حضور مردم خواهد بود؛ حضوری که می‌تواند دست مسئولان را در عرصه‌های مختلف بازتر کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.