رشد تولید گندم و جو در دیلم؛ ۱۲ هزار تن محصول برداشت می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:23
بوشهر- فرماندار دیلم از رشد تولید گندم و جو در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال زراعی ۱۴۰۵_۱۴۰۴ سطح زیر کشت به ۱۲ هزار هکتار رسیده و پیش‌بینی می‌شود ۱۲ هزار تن محصول برداشت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از روند خرید گندم، اظهار کرد: عملیات برداشت از مزارع شهرستان همچنان ادامه دارد و تا امروز ۲ هزار و ۹۰۰ تن محصول توسط مرکز خرید عامری از کشاورزان خریداری شده است.

فرماندار دیلم با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده برای تسهیل در فرآیند برداشت، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، ۶۵ دستگاه کمباین در منطقه فعال است و سوخت مورد نیاز این ادوات نیز به صورت کامل تأمین شده است.

کاظمی با بیان اینکه نظارت مستمر بر عملیات برداشت، خرید گندم و انتقال آن به انبارهای ذخیره‌سازی در دستور کار قرار دارد، افزود: خوشبختانه شرایط مناسب جوی در سال زراعی جاری و تلاش جهادگران عرصه کشاورزی، چشم‌انداز مثبتی را برای تحقق اهداف تولیدی شهرستان دیلم ترسیم کرده است.

فرماندار دیلم در پایان ضمن تقدیر از کشاورزان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی، ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری دستگاه‌های اجرایی، روند خرید تضمینی گندم تا آخرین روزهای فصل برداشت بدون وقفه ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.